menu
kritikobasket.gr
Ειδήσεις για το μπάσκετ της Κρήτης
Menu Drawer Logo
kritikobasket.gr Ειδήσεις για το μπάσκετ της Κρήτης στις 2.5.17 από kreta

Δηλώσεις του Γιώργου Μακράκη για την παραγωγική διαδικασία

Κοινοποίησέ το :
Υποστηρικτής των θεμάτων: kritikobasket.gr › Εφηβικό

Με την ολοκλήρωση του 44ου Πανελληνίου των Εφήβων, ο προπονητής της ομάδας του Εργοτελη και υπεύθυνος των Ακαδημιών της ομάδας Γιώργος Μακράκης,  παραχώρησε στο kritikobasket.gr,μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη που αναφέρεται για το πρόγραμμα ανάπτυξης των υποδομών που έχει γίνει στον Εργοτελη τα τελευταία χρόνια, πως απέδωσε, ενώ σχολιάζει και προτείνει λύσεις πως πρέπει να γίνεται η παραγωγική διαδικασία .

Σ.Σ. :Η συνέντευξη έγινε πριν ολοκληρωθεί η τελική φάση των Εφήβων στην Κατερίνη.

-Για μια ακόμα χρονιά ο Εργοτέλης, συμμετείχε σε τελική φάση του Πανελληνίου Εφήβων έστω και με ελλείψεις. Πείτε μας γιατί συμβαίνει αυτό.

-Κατ αρχήν είναι από τα κομμάτια που νιώθω περήφανος, όλα αυτά τα χρόνια που βρίσκομαι στις υποδομές, γιατί έχουμε καταφέρει να αναδείξουμε πολλά παιδιά από "κάτω", προς τα πάνω , βάση ενός προγράμματος, που κάνουμε στον  Εργοτέλη.
Νοιώθω περήφανος στα οκτώ χρόνια που ασχολούμαι στον Εργοτέλη, αφου βρισκόμαστε για έκτη φορά σε τελική φάση Πανελληνίων,(παίδων-Εφήβων), αν και αυτό μπορεί να ακούγεται πολύ καλό, γι άλλους μπορεί να ακούγεται "κάπως", επειδή εμείς πάμε από "πιο εύκολους" ομίλους, ενώ  πολύ καλές ομάδες από την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη μένουν  απ έξω.
Έτσι είναι το σύστημα δομημένο, που προφανώς γίνεται για να είναι διευρυμένο Πανελλαδικά..
Δεν νομίζω όμως ότι έχει τόση σημασία ότι πας σε μια τελική φάση, σημασία έχει να έχεις πλάνο να δουλέψεις και να αξιοποιήσεις τους αθλητές. Αυτό είναι το πιο σημαντικό.
Νομίζω τα τελευταία χρόνια εκτός από το κομμάτι των Ακαδημιών, οι παιδικές και οι Εφηβικές ομάδες και οι κορασίδες, πρωταγωνιστούν στην Κρήτη και  σε τελικές φάσεις Πανελληνίων .
Νιώθω περήφανος γι αυτό το κομμάτι και για όλους τους προπονητές που συνεργαστήκαμε  όλα αυτά τα χρόνια, υπήρχε όμως εξ αρχής ένα πλάνο κι ένα πρόγραμμα.
Το πρόγραμμα αυτό ήταν να ενώσουμε τα παιδιά που ήταν στις υποδομές ,στο  αγωνιστικό τμήμα με την   Ανδρική  ομάδα.
Αυτός ήταν ο πρωταρχικός στόχος, από την στιγμή που ανέλαβα τον Εργοτελη στο τοπικό.
Ένα τέτοιο παράδειγμα την πρώτη χρονιά ήταν ο Χρήστος ο Σκάνδαλος παμπαίδας τότε,, που συμμετείχε στο Ανδρικό, στις προπονήσεις της Ανδρικής ομάδας, στο πρόγραμμα.
Είναι πολύ δύσκολο να το κάνει αυτό μια ομάδα, όπως το κάναμε εμείς τα τελευταία χρόνια σε Γ και Β΄Εθνική, να  προετοιμάσεις ένα παίκτη να παίξει την ομάδα, πρέπει να γίνει με πρόγραμμα.
Για να προετοιμάσεις ένα παίκτη να αγωνιστεί σε Εθνική κατηγορία, μιλάμε για παιδα-Παμπαίδα, όχι έφηβο, για μένα ο Έφηβος  ο καλός έφηβος, πρέπει να γίνει πρωταγωνιστής σε Εθνική κατηγορία,  αυτό γίνεται με ένα πρόγραμμα στηριγμένο σε τρεις τομείς .
Ατομική τεχνική,  φυσική κατάσταση άλλα και στο κομμάτι της νοοτροπίας, που είναι πολύ βασικό, βήμα βήμα και απαιτεί χρόνο .
Παράλληλα προσπαθήσαμε να δώσουμε πολλά παιχνίδια στα παιδιά, το κάναμε είτε μέσω  της Ανδρικής, είτε μέσω των Νέων Ανδρών, είτε στην κατηγορία τους στο Εφηβικό.
Την χρονιά που βγήκαμε 4οι στο Πανελλήνιο, η ομάδα έκανε 45 ματς, αριθμός καλός πιστεύω,με  τα οποία τα 25 ήταν ανταγωνιστικά.

-Ο Εργοτέλης  πέρα από αυτήν την φουρνιά, αυτή που ολοκληρώνεται έχει από πίσω υλικό που θα οδηγήσουν σε νέες επιτυχίες;
Ο Εργοτελης, έχει φουρνιές αξιόλογων παιδιών ειδικά στις ηλικίες 2006-07. Μαζεύτηκαν φέτος αρκετά παιδιά  μικρών ηλικιών.
Οι ακαδημίες μας, δεν έχουν τον όγκο που έχουν οι άλλες ομάδες του Ηρακλείου, όπως ο ΟΦΗ, το Ηράκλειο και ο Ηρόδοτος η του Ανδρογέα .Εμείς έχουμε γύρω στα 150 παιδιά, με κάποιους πυρήνες που έχουμε δημιουργήσει στην Φορτέτσα και τον Αγιο Κων/νο, μαζί με το Μαρτινέγκο.
Είμαστε η 5η ομάδα σε υποδομές, ωστόσο βάση του αριθμού, καταφέραμε και βγάλαμε φουρνιές που πρωταγωνίστησαν σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες των πρωταθλημάτων υποδομών, πράγμα δυσανάλογο με βάση τον αριθμό.

-Κόουτς οφείλουμε να το ρωτήσουμε αυτό γιατί ακούγεται. Η συμμετοχή αθλητών στις Εθνικές κατηγορίες, έγινε βάση του προγράμματος που είπατε η εξ ανάγκης, να συμπληρωθεί το ρόστερ του Εργοτέλη ;
Όχι έγινε με  πρόγραμμα για να έρθουν αθλητές να παίξουν σε Εθνική κατηγορία. Πως γίνεται η διαδικασία.Επιλέξαμε τριών επιπέδων αθλητές που προσπαθήσαμε να τα εντάξουμε στην  Ανδρική ομάδα.
Τους χωρίσαμε σε  αθλητές α)που ήταν μόνο για την προπόνηση, β)σε παιδιά που ντυνόταν στην 12αδα να παίξουν μέχρι τρία λεπτά και γ)υπήρχαν παιδιά τα οποία είχαν την ποιότητα, να αντεπεξέλθουν στις δυσκολίες και να έχουν σημαντικό χρόνο συμμετοχής.
Τις τελευταίες δυο χρονιές είχαμε  9 άνδρες στην Ανδρική. Όλοι οι υπόλοιποι ήταν παιδοέφηβοι και στήριζαν τις προπονήσεις της Ανδρικής ομάδας.
Δώσαμε κίνητρο σε πολλά παιδιά να έχουν παραστάσεις στην προπόνηση της ανδρικής ομάδας, παραστάσεις από αγώνες , να έχουν συμμετοχή  ανάλογα με τα προσόντα και τον ρόλο που είχε ο καθένας.
Δεν είναι εύκολο αυτό το .Γιατί  από την μια ο στόχος ήταν να σωθεί η ομάδα και από την άλλη να αναπτύσσει παίκτες και να μπαίνουν στην Ανδρική ομάδα.
Και για να απαντήσω στο δεύτερο σκέλος της ερώτησης, βοηθούσε και την ομάδα οικονομικά, καθώς μειώναμε τα έξοδα.

-Πιστεύετε ότι ο Εργοτέλης αντεπεξήλθε σε αυτό το πρόγραμμα των υποδομών ;
Κοίταξε έχει να κάνει με το υλικό που έχεις στα χέρια σου.Νομίζω ότι είμαστε σε πολύ καλό δρόμο. Κάνανε 14 παιδιά προπονήσεις στην Ανδρική ομάδα.
Κίνητρο πήραν πολλοί αθλητές από τον Εργοτέλη, ανάλογα με την ποιότητα του καθενός.
Παράλληλα δώσαμε κίνητρο και σε παιδιά του Εργοτέλη , από τοπικές κατηγορίες, όπως ο Κομψέλλης, ο Γρύλλης, είτε από άλλες ομάδες (Καρακωσταντακης, Κριθινάκης, Σταράκης) τους δώσαμε κίνητρο να αγωνιστούν σε μεγαλύτερη κατηγορία.

-Για να αγωνιστεί ένας έφηβος η παίδας σε Εθνική κατηγορία, είχατε προετοιμάσει κατάλληλα τον Αθλητή ;Ήταν στα όριά του , ώστε να αντεπεξέλθει;
"Νομίζω ότι η προετοιμασία ήταν καλή. Μέσω του προγράμματος, δώσαμε την δυνατότητα στο παίκτη, να είναι προετοιμασμένος να αγωνιστεί στο υψηλότερο επίπεδο.
Για παράδειγμα φέτος είχαμε σκοπό να δώσουμε ρόλο σε τρία παιδιά: Τον Αλεξ Χασάπη, τον Μαχαιριανάκη και τον Καββαλαράκη. Το είχαμε πει στην αρχή της σαιζόν.
Και τα τρία παιδιά ήταν φτιαγμένα να έχουν χρόνο και ρόλο στην Ανδρική.
Ο Καββαλαράκης, θα μπορούσε εύκολα να έχει χρόνο συμμετοχής τα τελευταία δυο χρόνια , αλλά ουσιαστικά η οικογένειά του δεν επέτρεπε την συμμετοχή του στην ανδρική.
Ήταν προσωπική αντίληψη το πως βλέπουν οι δικοί του και ο ίδιος το μπάσκετ.Απόλυτα σεβαστό.
Για τον Μαχαιριανάκη, ήταν μέλος της Εθνικής Παμπαίδων, παίδων, Εφήβων, φέτος του είχαμε πρωταγωνιστικό ρόλο, στην ανδρική και του είχαμε μιλήσει γι αυτό.
Το διάστημα του καλοκαιριού, δέχτηκε πολλές προτάσεις από ομάδες για να τον αποκτήσουν,αλλά είχε αποφασίσει να μείνει στην ομάδα και εμείς αποφασίσαμε να μην πάρουμε παίκτη στην ίδια θέση.
Δυο εβδομάδες πριν ξεκινήσει η προετοιμασία είπε ότι δεν θα συμμετέχει  ουσιαστικά στο Ανδρικό, ενώ θα έκανε ελάχιστες προπονήσεις (μια δυο εβδομαδιαίως), λόγω μαθημάτων.

-Καταλαβαίνουμε τους λόγους των παιδιών αυτών και σεβαστοί όπως είπατε. Ωστόσο τι μπορούμε να κάνουμε ώστε να μην χάνονται ταλαντούχα παιδιά;
"Επειδή έχουν περάσει πάρα πολλές φουρνιές παϊδιών από τα χέρια μου, είτε στο Ηράκλειο, είτε στον Εργοτελη, θεωρώ ότι το βασικό είναι το πρόγραμμα της ομάδας.
Το δεύτερο είναι ο τρόπος που αναπτύσσεις και βάζεις στην ομάδα τα παιδιά. Θεωρώ ότι ο Εργοτέλης, και στα δυο κομμάτια πρωτοπόρησε στην Κρήτη.
Το τρίτο είναι το πόσο έχουν την ικανότητα και την δυνατότητα να αντεπεξέλθουν στο κίνητρο που τους δίνουμε. Θεωρώ ότι πολλά παιδιά δεν ανταποκρίθηκαν.
Άρα λοιπόν  είναι το πόσο τα παιδιά μπορούν να ανταποκριθούν και να παλέψουν για την θέση τους και την συμμετοχή τους στην ομάδα.
Δεν σημαίνει ότι επειδή η ομάδα έχει μια φιλοσοφία και κίνητρο θα χαριστεί η θέση στην ομάδα. Είναι στην δυνατότητα του παίκτη να πάρει την ευκαιρία.

-Κόουτς η αλήθεια είναι ότι το πρόγραμμα του Εργοτέλη είναι το πιο επιτυχημένο με βάση τα αποτελέσματα.Ωστόσο με το χέρι στην καρδιά,οι αθλητές δουλεύουν όσο πρέπει ώστε να εξελιχθούν σε καλούς μπασκετμπολίστες.
"Κοίτα υπάρχουν, κάποια προβλήματα κάποια θέματα.
Νομίζω ότι καθένα παιδί όταν του δώσεις τα εφόδια από μικρός, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ.
Εμείς οι Έλληνες δεν τα αφήνουμε ουσιαστικά να παίρνουν αποφάσεις γι αυτούς.
Ο γονιός πρέπει να έχει συμβουλευτικό,  καθοδηγητικό στηρικτικό ρόλο. Ο γονιός πρέπει να υποστεί την διαδικασία, όχι το παιδί. Πρέπει να τον βοηθήσει να αντεπεξέλθει, να πάρει την σωστή απόφαση
Είναι και ο ίδιος ο αθλητής αν το θέλει πολύ .Αλλά το σήμερα θέλω να παίξω Εθνική ομάδα και αύριο αφήσω όλο το πρόγραμμα και να κάνω μια  προπόνηση την εβδομάδα, σημαίνει ότι το παιδί ίσως έχει χάσει τον δρόμο. Ίσως φταίμε εμείς οι προπονητές, δεν ξέρω,
Το θέμα είναι να αντέξουν την πίεση και να μην αποσύρονται.
Το δεύτερο θέμα είναι  το εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο  δεν είναι το ιδανικό.Ειδικά για την Κρήτη είναι τα Πανεπιστήμια και ειδικά Φυσικής Αγωγής, δεν υπάρχει  ώστε να κρατήσουν αθλητές στο Νησί.

-Μας είπατε τον πρώτο πυλώνα για τους αθλητές .Ο δεύτερος πυλώνας είναι οι γονείς. Παλιά παίζαμε μπασκετ σε ομάδες και οι γονείς δεν ήξεραν τι γινόταν καθώς δεν ερχόταν σε προπονήσεις. Τώρα όλοι οι γονείς συμμετέχουν ενεργά "έχουν άποψη "στις ομάδες,  λόγω της συνδρομής που δίνουν.
"Πάντα υπάρχουν τέτοια θέματα σε πολλές τις ομάδες και γι αυτό υπάρχουν και πολλές μετακινήσεις  που εγώ το θεωρώ λάθος.
Έχουν ακουστεί μάλιστα ότι πολλοί προπονητές "ξεσηκώνουν" παιδιά να έρθουν στην ομάδα τους.
Το ίδιο συμβαίνει και με πολλούς γονείς που θέλουν να πάνε σε μια ομάδα που πιστεύουν ότι θα πάνε σε μια ομάδα  που θα πάει Πανελλήνιο  και ενδεχομένως θα πάρουν μόρια.
Εδω μου δίνεται η ευκαιρία να  επανέλθω στην πρώτη ερώτηση που μου κάνετε και ρωτώ, αν η τελική φάση γινόταν Κρήτη, τα παιδιά θα συμμετείχαν και θα έκαναν αρκετές προπονήσεις η όχι; Το ζήτημα είναι τι θέλει το παιδί λοιπόν.
Αρα λοιπόν τι δίνουμε στα παιδιά ;
Τα πάντα   η τίποτα, δηλαδή να βγούμε πρώτοι δεύτεροι τρίτοι, η να μην κάνουμε προπόνηση; .Εδω μπαίνει ο  αθλητισμός.
Πρέπει να γαλουχήσουμε τα παιδιά σωστά. Πρέπει γονείς και το σωματείο να συνεργαστούν , να υπάρχει πρόγραμμα και καθημερινή επικοινωνία .
Το κάνουν άλλωστε και μεγάλα σωματεία.

-Ο τρίτος πυλώνας είναι οι προπονητές και η Επιτροπή Αναπτυξιακού της ΕΚΑΣΚ. Θεωρείτε ότι οι προπονητές είναι οι κατάλληλοι για την ανάπτυξη του αθλήματος;Τι λέει ο τοπικός ΣΕΠΚ;
"Προσπαθήσαμε μέσω της ΕΚΑΣΚ πριν πέντε χρόνια, και σαν περιφερειακός προπονητής να έχει ένα συγκεκριμένο πλάνο δουλειάς, η επιτροπή αναπτυξιακού, δηλαδή αθλητική βελτίωση και να το μεταδώσουμε σε όλους τους προπονητές στην Κρήτη. Προσπαθήσαμε να δώσουμε μια κατεύθυνση, μια κοινή φιλοσοφία στον τρόπο που θα δουλεύουν .Έγιναν και σεμινάρια , αλλά δυστυχώς δεν προχώρησε.
Η ΕΚΑΣΚ με την νέα διοίκηση τότε Μαρκάκη και με Γιαννουλάκη, Τζανάκη, Επιτροπή, ήρθαν και με βρήκαν με όρεξη με διάθεση να το πράξουμε το πρόγραμμα. Δυστυχώς δεν υπήρχαν πόροι .
Ήταν πρόγραμμα, με προοπτικές. Τώρα γίνεται τυπικά .Παρ όλο που οι νέοι  περιφερειακοί προπονητές , κάνουν προσπάθειες.
Για το γραφείο προπονητών έχω να πω ότι όταν ήμουν, βγάλαμε νέα φουρνιά προπονητών, με σκοπό να αναπτύξουμε το άθλημα .Τώρα είναι θέμα διάθεσης .
Επίσης , κάναμε συναντήσεις και μαζευόμασταν μόνο  8 άτομα .Αυτό βεβαία είναι πανελλαδικό. Εγώ απέχω πλέον γιατί θέλω να δώσω χώρο σε νέα παιδιά να ασχοληθούν και να βάλουν νέες ιδέες.

-Υπάρχουν προπονητές που επιδιώκουν να κατακτούν τίτλους στις υποδομές, με σκοπό να βελτιώσουν το βιογραφικό τους.
Κοίτα υπάρχουν ομάδες που έχουν πρόγραμμα στην Ελλάδα ο Δούκας, ο Προμηθέας, ο Ολυμπιακός που ξεκίνησε φέτος, ο ΠΑΟ, που κάνουν παιδομαζώματα απ όλη την Ελλάδα .Οι παραπάνω ομάδες και ο ΠΑΟΚ για παράδειγμα μας ζήτησαν πέρυσι τον Μαχαιριανάκη.
Θεωρώ ωστόσο ότι αθλητές από τις ομάδες αυτές που να έγιναν πρωταγωνιστές ,  δεν έχουν βγει (η έστω ακόμη), εκτός του Κόνιαρη, που είναι από εδώ  "Κρητικός.
Το πρόγραμμα σημαίνει ,ότι έχεις κάποιους αθλητές και τους δουλεύεις και πιστεύεις σε ένα πρότζεκτ.
Δεν λοιπόν είναι θέμα ένας τίτλος, αν δεν  υπάρχει συνέχεια, αν δεν εξελίσσεται ο αθλητής.
Όσον αφορά τους προπονητές , δεν ξέρω αν υπάρχουν προπονητές που να δουλεύουν να φτιάξουν βιογραφικό. Ο  προπονητής πρέπει να δουλεύει σε όλα τα επίπεδα, να εξελίσσεται να καταρτίζεται..
Η ομάδα μου ο Εργοτέλης έβγαλε δυο φουρνιές σε σύντομο χρονικό διάστημα σε 7 χρόνια. Είναι πολύ σημαντικό γεγονός αυτό.Δεν ανήθικο να μαζεύεις παιδιά σε μια ομάδα με στόχο το Πανελλήνιο. Το θέμα είναι η εξέλιξη του παίκτη.
Αν θες και την προσωπική μου άποψη δεν είναι και καλό οι μετακινήσεις, ταλαντούχων αθλητών συγκεντρωμένες σε μια ομάδα.
Παλιά θυμάμαι ο Εργοτελης, η ΓΕΗ, ο ΟΦΗ, το Ηράκλειο, είχαν εξαιρετικές ομάδες και υπήρχε ανταγωνισμός και έτσι δούλευαν και καλύτερα και περισσότερο τα σωματεία. Δεν ξέρω αν είναι σωστό αυτό που συμβαίνει τα τελευταία χρόνια.

-Τελικά είναι καλύτερα ένα Πανελλήνιο,  η η εξέλιξη του παίκτη;
"Νομίζω ότι είναι η εξέλιξη του παίκτη. Σίγουρα πχ η 3η θέση της ΓΕΗ, είναι τεράστια επιτυχία, Όπως και η 4η θέση της δικιά μου φουρνιάς στην Καρδίτσα (1986), του Εργοτελη στην Καβάλα (2013), η 3η θέση του Ηράκλειο (2014) στο παίδων.
Ναι είναι τεράστιες επιτυχίες και ειδικά για επαρχιακές ομάδες, αλλά το βασικό είναι τι κάνουν αυτά τα παιδιά στην συνέχεια και τι κίνητρο έδωσαν σε άλλα μικρότερα παιδιά ώστε να
δουλέψουν σκληρότερα".

Ο επίλογος ανήκει σε εσάς. Τι μήνυμα θέλετε να στείλετε ;
"Είναι ωραίο να έχουμε ομάδες στην Α1, Α2, Β' και Γ΄Εθνική.
Το θέμα όμως είναι τι πραγματικά γίνεται από κάτω, Την ποσότητα φαίνεται να την έχουμε. Άνθρωποι νέοι φαίνεται να έρχονται στον χώρο. Χρειάζεται τεχνογνωσία, χρειάζεται οργάνωση ,μεράκι και αγάπη που να να υποστηρικτεί, σε συνδυασμό με την δουλειά των προπονητών , οι οποίοι πρέπει να δουλέψουν και να συνεργαστούν περισσότερο.
Δυστυχώς  δεν συμβαίνει αυτό, και πρέπει να το διορθώσουμε
Παράλληλα και  η ΕΚΑΣΚ,  κάνει κάνει προσπάθειες αλλά δεν ξέρω αν φτάνει. Ίσως  ότι πρέπει να δουλέψουν περισσότερο στο κομμάτι αυτό..
Και βάζω στο τραπέζι μια άλλη πτυχή. Αν γίνεται να πιέσουμε πολιτικά ώστε να έρθει μια  σχολή Γυμναστικής Ακαδημίας, ώστε να μην φεύγουν ταλαντούχα παιδιά από την Κρήτη.
Πρέπει όλοι οι φορείς να συμμετέχουν, δεν περισσεύει κανείς.
Ένα τελευταίο πράγμα, να πω θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια στα παιδιά που συμμετείχαν στην τελική φάση των Εφήβων, είτε πήγαν, είτε δεν πήγαν, να δώσω συγχαρητήρια στους προπονητές Γιάννο Τζάνη και Αντώνη Πινακουλάκη.
Να δώσω συγχαρητήρια, και σε όλους τους προπονητές που συνεργάστηκα τα τελευταία χρόνια, και συμμετείχαν στο πρόγραμμα όπως ο Γιάννης ο Βισκαδουράκης.
Επίσης ο Εργοτελης έδειξε σε όλες τις υπόλοιπες ομάδες τον δρόμο, να ενώσει τις Ακαδημίες με τα αγωνιστικά τμήματα. Το κάνει ο ΟΦΗ τώρα  στην Γ΄Εθνικη και ομάδες από την υπόλοιπη Ελλάδα αποδέχονται το σύστημα ανάδειξης παικτών του Εργοτέλη.
Για να γίνει αυτό  χρειάζεται κι ένα σωματείο που να ασπάζεται αυτή την φιλοσοφία και ο Εργοτέλης μου το πρόσφερε απλόχερα τα τελευταία χρόνια.
Ευχαριστώ τον Β.Γιαννουλάκη που είναι ένας άνθρωπος που προέρχεται από τα σπλάχνα της ομάδας , έχει  άποψη και αντίληψη για το μπασκετ που την πέρασε σε όλα τα αγωνιστικά τμήματα.
Όλοι κάνουμε λάθη και ειδικά σε καιρούς δύσκολους, ενώ γίνονται  και παραλείψεις.
Ευχή θα ήταν ,  όλες οι ομάδες του Ηρακλείου να έχουν την οικονομική δυνατότητα να στηρίξουν αυτήν την διαδικασία, και όχι να αλλάζουν κάθε φορά φιλοσοφία και πλάνο  όταν αλλάζουν κατηγορία.
Γι αυτό για μια ακόμα φορά να ευχαριστήσω τον Βαγγέλη τον Γιαννουλάκη, και τον Εργοτελη και όλους τους ανθρώπους που δουλεύουμε αυτό το πλάνο σε δύσκολες εποχές και θεωρώ ότι ήταν επιτυχημένο.

* Οι υπογραμμίσεις και τα κεφαλαία, είναι από τον συντάκτη.

















































Ενδιαφέρουν


Αποτελέσματα, βαθμολογίες όλων των κατηγοριών, προγράμματα αγωνιστικών ανά ομάδα και συνθέσεις ομάδων στο kritikobasket.gr GameCenter