ΕΚΑΣΚ: Διεθνής Ένω(τική κίνηση)...ση Εργοτέλης

Τελικά χθές το βράδυ ανακοινώθηκε και δεύτερο ψηφοδέλτιο ,για τις εκλογές του Σαββάτου η της Κυριακής της ΕΚΑΣΚ.
Με φαξ που εστάλη στα κλειστά (είχε ενημερώσει η Ένωση) γραφεία της ΕΚΑΣΚ.
Στο  χθεσινό Δ.Σ.  του Εργοτέλη, αποφασίστηκε να εκπροσωπήσουν την ομάδα  για τις εκλογές της ΕΚΑΣΚ πέντε εκπρόσωποι  του Συλλόγου ,ενώ  παράλληλα μέχρι το βράδυ συμπλήρωσαν το ψηφοδέλτιο άλλα 4  πρόσωπα που "αναζητούσαν ",ψηφοδέλτιο.


Όπως σας είχαμε προϊδεάσει ,μέχρι τις 12 χθες το βράδυ,αναμενόταν να κατατεθεί και δεύτερο ψηφοδέλτιο ,που θα διεκδικήσει την προεδρία στις εκλογές της ΕΚΑΣΚ.
Ο Εργοτέλης "στέλνει", πέντε εκπρόσωπους ,ενώ παράλληλα έγιναν πολλές "ζυμώσεις" πρώην μέλους της ΕΚΑΣΚ με άλλα πρόσωπα που αναζητούσαν "στέγη",ώστε να κατέβουν υποψήφιοι.
-Πρόκειται για μέλη (εντός κι εκτός Δ.Σ. της ΕΚΑΣΚ),οι οποίοι δεν αποτελούν εκπρόσωποι των σωματείων τους ,αλλά απλά μέλη (και μάλιστα ανενεργά), που έκαναν χρήση του δικαιώματος που αναφέρει το καταστατικό το καταστατικό της Ένωσης ότι "δικαίωμα υποψηφίου έχουν και τα μέλη σωματείων".
-Να τονιστεί εδώ ότι ορισμένοι από αυτούς ,είχαν πλησιάσει ανθρώπους της "Ανανεωτικής κίνησης", με σκοπό την είσοδό τους  στο ψηφοδέλτιο αλλά  σκόνταψαν στο απαράβατο όρο που είχαν θέσει οι άνθρωποι της κίνησης,δηλαδή να είναι εκπρόσωποι των σωματείων τους και μόνο.
-Να διευκρινίσουμε  εδώ ότι με τα δύο ψηφοδέλτια τώρα , για να υπάρχει πλειοψηφία στο   νέο Δ.Σ. απαιτείται το 51% των ψήφων  των σωματείων, και η άλλη παράταξη για νά έχει μέλη στο Δ.Σ πρέπει να ψηφιστεί από το 20% των σωματείων.
-Η πλειοψηφούσα παράταξη θα κερδίσει οκτώ από τις 11 έδρες του  νέου  Δ.Σ.

“Ενωτικό Ψηφοδέλτιο”
Υποψήφια Μέλη Ψηφοδελτίου για ΔΣ ΕΚΑΣΚ

1. Αλεβιζάκη Μελίτσα , εκπρόσωπος Εργοτέλη
2. Λεβέντης Γιάννης, εκπρόσωπος Εργοτέλη
3. Γιαννουλάκης Βαγγέλης, εκπρόσωπος Εργοτέλη
4. Μεσσαριτάκης Στάυρος, εκπρόσωπος Εργοτέλη
5. Σκάνδαλος Επαμεινώνδας, εκπρόσωπος Εργοτέλη
Οι....υπόλοιποι
6. Ελευθεριάδης Βασίλειος
7. Λαμπράκης Μιχάλης
8. Σταθάκης Ματθαίος
9. Βλατάκης Γιώργος

Προτείνουν για  Εξελεγκτική Επιτροπή.

1. Καραπιδάκης Ανδρέας, εκπρόσωπος Εργοτέλη
2. Μποκοβέλης Διονύσης

*** Μελίτσα Αλεβιζάκη και Ματθαίος Σταθάκης έχουν παραιτηθεί εσχάτως από το ΔΣ της ΕΚΑΣΚ, οι Βασίλης Ελευθεριάδης, Μιχάλης Λαμπράκης και Γιάννης Λεβέντης είναι νυν μέλη του ΔΣ της ΕΚΑΣΚ και ο Γιώργος Βλατάκης είναι εξωδιοικητικό μέλος της Επιτροπής Πρωταθλήματος της ΕΚΑΣΚ.

Share on Google Plus

About kreta

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μαθήματα Δημοσιογραφίας (Προς Μ.Σ., όψιμο δημοσιογράφο!)

ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΩΤΟ
ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ δεν μπορεί να είναι οι πρωταγωνιστές των γεγονότων, δεν μπορεί να είναι τα πρόσωπα-κλειδιά στις εξελίξεις και πολύ περισσότερο δεν μπορεί να είναι μέρος του προβλήματος. Δεν είναι η δουλειά τους να δημιουργούν τα γεγονότα, αλλά να καταγράφουν τα γεγονότα. Όταν τα πράγματα εξελίσσονται διαφορετικά, με τους δημοσιογράφους να στρέφουν πάνω τους τους προβολείς, να επιτίθενται, να καταγγέλλουν, να εξηγούν και να απολογούνται, τότε έχει χάσει η δημοσιογραφία, που αυτό σημαίνει ότι έχει χάσει η κοινωνία.
Λέοντας Καραπαναγιώτης ( Δάσκαλος δημοσιογραφίας, πρων διευθυντής της εφημερίδας «Τα ΝΕΑ»)

Για την αντιγραφή
Ένας από τους υπόλοιπους
Υ.Γ. Μπορείς αν θέλεις να το αναρτήσεις σαν είδηση και να απαντήσεις. Στην περίπτωση αυτή υπογράφω με το όνομά μου, όπως κάνω πάντα.

kreta είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ για την κριτική .Πραγματικά το μάθημα δημοσιογραφίας του Λέοντα Καραπαναγιώτη είναι οδηγός δημοσιογραφίας.
Να σου τονίσω όμως ότι καταγράφω απλώς γεγονότα που εξελίχθηκαν μέσα στην εβδομάδα σε πραγματική διάσταση.
Νομίζω πως δεν "χρωματίζω", και δεν στιγματίζω κάποιον.
Πιστεύω (μιλώ για το συγκεκριμένο άρθρο) ότι έκανα ρεπορτάζ και μόνο..
Στην διάθεσή σου για ότι θέλεις...

Ανώνυμος είπε...

Μαθήματα Δημοσιογραφίας (Προς Μ.Σ., όψιμο δημοσιογράφο!)

ΜΑΘΗΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ

Αφωνοι έμειναν ενενήντα περίπου φοιτητές κατά τη διάρκεια του μαθήματος «Ειδικά ρεπορτάζ» στο τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Πανεπιστημίου της Αθήνας,
όταν ο καθηγητής Λάμπης Ταγματάρχης, δημοσιογράφος και πρόεδρος στη συνδρομητική τηλεόραση, κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας σήκωσε μία φοιτήτρια που... καθόταν στην πρώτη σειρά του αμφιθεάτρου και την φίλησε στο στόμα.

Μόλις είχε ολοκληρωθεί εκτενέστατη συζήτηση με θέμα «Ηθικοί κανόνες στο ρεπορτάζ, ηθικά διλήμματα, εισβολή στην ιδιωτική ζωή» και είχε αναλυθεί η ανάγκη να ερευνούν σοβαρά και να ψάχνουν σε βάθος οποιοδήποτε θέμα πριν το καταγράψουν για το μέσον όπου μελλοντικά θα εργάζονται.

Αμέσως μετά ζήτησε απο τους φοιτητές του να καταγράψουν το περιστατικό και να το στείλουν αμέσωςσαν ρεπορτάζ στο μέσο στο οποίο υποτίθεται που εργαζόταν ο καθένας.

Οι φοιτητές όντως κατέγραψαν αυτό που είδαν και ιδιαίτερα οξύ τρόπο καυτηρίασαν την πράξη του καθηγητή τους.


Εγινε κυριολεκτικά χαμός...
«Ήρθε να λυτρώσει τα σεξουαλικά του βίτσια» έγραψε ο ένας,
«σεξουαλική επίθεση σε φοιτήτρια την ώρα του μαθήματος» έγραψε άλλος,
«πείραμα με σεξουαλικές προεκτάσεις» συμπλήρωσε ο τρίτος ...
Ενας άλλος δε, αποχώρησε επιδεικτικά απο το αμφιθέατρο σε ενδειξη διαμαρτυρίας γι αυτό που συνέβει στην φοιτήτρια...

Ο καθηγητής άκουγε όλο το φριχτό κατηγορητήριο ατάραχος.

«Σας έχω βγάλει και φωτογραφία με το κινητό μου» του φώναξε ένας φοιτητής, «δεν φοβόσαστε ότι αύριο θα είστε πρωτοσέλιδο;» τον ρώτησε ...;

Ο καθηγητής σηκώθηκε και αφού ευχαρίστησε τους φοιτητές του για τη συνεργασία, τους ανακοίνωσε ότι
αν δεν είναι εξαιρετικά προσεκτικοί, ιδιαίτερα παρατηρητικοί και δεν ερευνούν αυτό που πρόκειται να γράψουν, πέρα από το γεγονός ότι δεν θα περάσουν ποτέ το μάθημά του, δεν θα μπορέσουν να γίνουν ποτέ καλοί δημοσιογράφοι.

Και αμέσως άρχισε να τους απαριθμεί τα λάθη τους:

- Κανείς από τους φοιτητές-ρεπόρτερ δεν έκανε ρεπορτάζ.

- Κανείς δεν σηκώθηκε από τη θέση του να ρωτήσει το «θύμα» αν είχε κάποια σχέση με τον κ. καθηγητή, αν είχε προηγηθεί κάτι μεταξύ τους, αν είχε προκληθεί ή είχε προκαλέσει τον καθηγητή.

- Κανείς φοιτητής δεν παρατήρησε ότι η φοιτήτρια «θύμα» ήταν ένα τελείως άγνωστο σε αυτούς πρόσωπό και προφανώς δεν την είχαν ξαναδεί ποτέ στο αμφιθέατρο της σχολής.

- Κανείς φοιτητής δεν πρόσεξε ότι αυτή η φοιτήτρια, όσο κι αν έμοιαζε νέα, ήταν τουλάχιστον δέκα χρόνια μεγαλύτερή τους.

- Επειδή η φοιτήτρια «θύμα» δεν γνώριζε κανέναν, δεν μιλούσε και με κανέναν, πράγμα ασύνηθες για φοιτητικό αμφιθέατρο.

- Κανείς από τους φοιτητές δεν σκέφθηκε ότι το θέμα που μόλις είχε αναλυθεί από τον καθηγητή είχε τίτλο «Ηθικοί κανόνες στη δημοσιογραφία» και ό,τι αυτό σημαίνει.

- Κανείς δεν ρώτησε τη συμφοιτήτρια που καθόταν δίπλα στο «θύμα» αν πρόσεξε κάτι ιδιαίτερο στη συμπεριφορά του «θύματος» ή την συμπεριφορά του καθηγητή.

- Κανείς δεν φρόντισε να ρωτήσει τον καθηγητή αν είναι σύνηθες γι αυτόν να καταφεύγει σε ανάλογες συμπεριφορές και αν αυτή είναι μία νέα διδακτική μέθοδος.

- Τέλος, κανείς δεν φρόντισε να μάθει γιατί επιτέλους διάλεξε αυτή τη φοιτήτρια και όχι κάποια άλλη ...; και, εν πάση περιπτώσει, αφού επρόκειτο να τον κάνουν πρωτοσέλιδο να του ζητήσουν να πει κι αυτός την άποψή του.


Σε λίγο το μάθημα τελείωσε και οι φοιτητές συζητούσαν μεγαλόφωνα για το περιστατικό...

Ο καθηγητής σηκώθηκε, μάζεψε τα πράγματά του από την έδρα, ζήτησε από τους φοιτητές ένα λεπτό ησυχία για να τους συστήσει τη γυναίκα του, που πρώτη φορά παρακολούθησε το μάθημά του ...

Ενα "ηχηρό" μάθημα σε όλους τους δημοσιογράφους, για όλους τους «δημοσιογράφους», τους δημοσιοκάφρους
αλλά και για κάποιους απο τους bloggers ( συμπληρώνω εγω) που επιθυμούν να δημοσιογραφούν ...

( Πηγή: kourdistoportocali.blogspot.com )

Για την αντιγραφή
Ένας από τους υπόλοιπους